Kinia uznała, że tak powinna się zakończyć jazda na rolkach... to znaczy, że rolki na rękach a nogi bose. xD Ktoś zaprzeczy? Myślę, że nie. :)
M....... :d Kocham to zdjęcie, bo przypomina mi o tych pysznych lodach po których obie prawie się nie porzygałyśmy. O.o
Nasze poczciwe gówno. xD
Odpoczynek na pomoście jest fajny... jeżeli można śmiać się z dziecka, ktróe złowiło "rybkę" pod postacią glona. xD
Chmurki. O.o
Oh... jak dobrze powspominać. XD Dobra teraz ja żrem kiełbachę z grilllllllllllllla, a potem idziemy moczyć nogi w poczciwym gównie. xD Znaczy w jeziorze....
Bay! ;*





Brak komentarzy:
Prześlij komentarz